REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA AL PACIENTULUI
Subscrisa SC Terapie pentru Miscare Libera SRL, avand sediul in Bd. Marasesti nr. 21-23, sector 4, Bucuresti, CUI 36186908, Nr. Inreg. Reg. Comertului J40/8112/2016, pentru defasurarea optima a sesiunilor de terapie dar si pentru mentinerea protocoalelor active in cadrul centrului va pune la dispozitie urmatorul regulament pentru pacienti:
Prin pacient se intelege persoana care utilizeaza serviciile medicale ale centrului Terapie pentru Miscare.
- Pacientul trebuie sa respecte indicatiile de fizioterapie primite de la terapeut
- Pacientul trebuie sa vina cu echipament si incaltaminte de schimb la sesiunile de terapie
- Pacientul trebuie sa aiba un prosop personal in timpul sesiunilor de terapie
- Pacientul trebuie sa isi asigure bunurile personale intr-unul dintre locurile special amenajate pentru bagaje si sa pastreze cheia pana la finalul sedintei
- Este interzisa depozitarea bunurilor personale in locurile special amenajate de la o sesiune de terapie la alta
- Pacientul trebuie sa informeze terapeutul cu care lucreaza daca nu se simte bine in timpul sesiunii de terapie
- Pacientul trebuie sa inteleaga ca terapeutul nu poate modifica sau schimba programari existente ale altor pacienti pentru acomodarea cerintelor legate de sedinta proprie de tratament
- Pacientul trebuie sa notifice conducerea Terapie pentru Miscare printr-un email la adresa ciobanu@terapiepentrumiscare.ro pentru orice comportament neadecvat* sau neprofesionist al unui reprezentant al centrului.
- Pacientul trebuie sa aiba o conduita corespuzatoare fata de terapeut, fara acte de agresiune fizica sau verbala sau sa afiseze un comportament neadecvat*
- Pacientul trebuie sa se adreseze receptiei sau terapeutului pentru stabilirea programarilor sesiunilor de tratament
- Pacientul are obligatia sa respecte programul si ora programarii – in cazul intarzierilor, timpul pierdut intra in responsabilitatea pacientului si nu poate fi prelungit peste urmatoarea programare
- Pacientul are obligatia sa poarte masca de protectie corespunzator pe toata perioada sesiunii de terapie si sa respecte procedurile epidemiologice transmise de catre personalul medical. Orice abatere voluntara de la procesele stabilite de catre unitatea medicala poate reprezenta un risc epidemiologic pentru pacient si implica responsabilitatea individuala a pacientului.
- Pacientul trebuie sa de dezinfecteze la intrarea in incinta centrului si dupa terminarea sesiunii de terapie
- Pacientul trebuie sa poarte botosei de unica folosinta in zona receptiei si in zonele comune (hol, scari, baie)
- Pacientul are obligatia de a respecta circuitul pacientului acolo unde este marcat
- Este interzisa fotografierea, filmarea altor pacienti sau a personalului medical fara acordul primit in prealabil de la personalul medical
REGULAMENT ABONAMENTE:
- Pacientul trebuie sa achite abonamentul la prima sedinta, fara posibilitatea achitarii in rate
- Pacientul trebuie sa informeze terapeutul in cazul in care doreste sa modifice sau sa anuleze o sesiunea programata cu o zi inainte pana la orele 19:00, in caz contrar, sesiunea este contorizata
- Valabilitatea abonamentului este de 2.5 luni, cu posibilitatea de inghetare de maxim 2 luni, avand un motiv explicit si anuntand receptia sau specialistul
- Taxa abonamentului este nerambursabila (exceptand imposibilitatea continuarii tratamentului d.p.d.v. medical sau deces)
- Abonamentul poate sa fie transferat catre o alta persoana sau transformat in credite, cu conditia sa se discute in prealabil cu o persoana cu putere de decizie din cadrul centrului medical
DREPTURILE PACIENTULUI prevazute in Legea nr. 46 din 21.01.2003 (actualizat)
- Dreptul la ingrijiri medicale de cea mai inalta calitate
- Dreptul de a fi respectat ca persoana umana, fara nici o discriminare
- Dreptul de a fi informat asupra identitatii si statutului profesinal ale furnizorilor de servicii de sanatate
- Dreptul de a fi informat asupra regulilor si obiceiurilor pe care trebuie sa le respecte pe durata tratamentului
- Dreptul de a fi informat asupra starii sale de sanatate, a procedurilor propuse, a riscurilor potentiale ale fiecarei proceduri, a alternativelor existente la procedurile propuse, inclusiv asupra neefectuarii tratamentului si nerespectarii recomandarilor medicale.
- Dreptul de a cere si a obtine o alta opinie medicala in conditiile prevazute de legislatia in vigoare
- Dreptul de a solicita si de a primi, la finalul tratamentului, un rezumat scris al tratamentului
- Dreptul de a refuza sau de a opri o procedura medicala asumandu-si, in scris, raspunderea pentru decizia sa. Consecintele refuzului sau ale opririi actelor medicale trebuie explicate pacientului
- Dreptul de a li se examina si rezolva solicitarile intr-o maniera justa, eficienta, prompta si de a fi informati asupra rezultatului
- Dreptul de a refuza si semnala orice forma de presiune exercitata de catre personalul medical sau nemedical din unitatea medicala pentru a-l determina pe pacient sa il recompenseze astfel decat prevad reglementarile de plata legale
- Toate informatiile privind starea pacientului, rezultatele investigatiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul, datele personale sunt confidentiale chiar si dupa decesul acestuia
- Pacientul nu poate fi fotografiat sau filmat in unitatea medicala fara consimtamantul sau, cu exceptia cazurilor in care imaginile sunt necesare tratamentului si evitarii suspectarii unei culpe medicale
- Toate informtiile se aduc la cunostinta pacientului intr-un limbaj respectuos, clar, cu explicarea terminoogiei de specialitate pe intelesul pacientului.
* Prin “Comportament neadecvat” se intelege – ton ridicat sau necorespunzator, limbaj vulgar sau licentios, remarci sexiste sau cu tenta rasiala, remarci sau insinuari sexuale, contact fizic nesolicitat sau necorespunzator in zone care nu au legatura cu tratamentul, atac la persoana